Hogyan működik a Refundio?
A Refundio segít az utasoknak kártérítéshez jutni járatkésés vagy -törlés, lekésett csatlakozások, túlfoglalás és egyéb nehézségek esetén. Csak töltsön ki egy egyszerű űrlapot, és mi megvizsgáljuk, hogy jogosult-e kártérítésre. Az ügyének elbírálása mindig ingyenes.
Ha úgy gondoljuk, hogy jogosult kártérítésre, felvesszük a kapcsolatot a légitársaság képviselőjével, és kártérítést szerzünk Önnek. Ezenkívül, ahol lehetséges, igyekszünk előre kifizetni a kártérítést az ügyfeleknek. Ilyen esetekben ajánlatot küldünk Önnek a kártérítési igénye megvásárlására. Ez azonban nem minden esetben lehetséges. Ha nem tudjuk felajánlani az előrefizetést, akkor továbbítjuk az összeget, ha már behajtottuk azt a légitársaságtól.
Miért fizetjük ki előre a kompenzációt?
A reptéren várakozni már önmagában is fárasztó. Miért kellene várnia a kártérítés feldolgozására? Ha úgy gondoljuk, hogy jogosult a kártérítésre, egyszerűen előre kifizetjük Önnek azt. Így nem kell várnia semmire, és mi mindent elintézünk az Ön nevében. Ha sikerül kártérítést szereznünk a légitársaságtól, a mi díjazásunk az általunk kifizetett összeg és a légitársaságtól kapott összeg közötti különbség. Ezen felül Önnek nincs további költsége.
Tényleg ingyenes az igény ellenőrzése?
Igen, az űrlap kitöltése és a kompenzáció iránti kérelem benyújtása teljesen ingyenes. Csapatunk mindent értékel, és amennyiben úgy véljük, jogos a kompenzációs igény, küldünk Önnek egy kötelezettségmentes ajánlatot.
Milyen pénzügyi és személyes kockázatot vállalok?
Semmilyet! Minden költséget mi állunk, függetlenül attól, hogy az ügyben veszítünk-e vagy sikerül-e kártérítést szerezni Önnek.
Milyen ajánlatokkal rendelkezünk?
Díjazásunk a kártérítési igény 35%-a. Ez már minden díjat tartalmazunk, így ha sikerrel járunk a kártérítés megszerzésében, mindig a kártérítési igény 65%-át küldjük el Önnek. Ezenkívül, ha lehetséges, felajánljuk, hogy a kártérítést előre kifizetjük. Ebben az esetben az ajánlatot mindig egyedileg határozzuk meg az ügy kockázatosságának megfelelően. Ekkor a jogvita sikerének is mi vállaljuk minden kockázatát. Az összeg akkor is Önnél marad, ha nem sikerül megnyernünk a jogvitát.
Ha küldünk Önnek egy ajánlatot, kötelező elfogadnia?
Az ajánlat teljesen kötelezettségmentes. Ha úgy gondolja, hogy nem felel meg Önnek, természetesen elutasíthatja, és a kártérítési ügyet saját úton is megoldhatja.
Mi történik, ha nem sikerül megnyernünk a légitársasággal szembeni perünket? Vissza fogják követelni a pénzt?
Nem. Az összeg mindig Önnél marad, függetlenül attól, hogy a légitársasággal folytatott vitánk kimenetelétől. Ellenkező esetben az egésznek nem lenne értelme. :)
Miért érdemes a szolgáltatásunkat választani?
Ennek több oka is van, de a legfontosabb, hogy igyekszünk előre kompenzálni ügyfeleinket. Így nem kell hónapokat várnia semmire, és 48 órán belül a számláján van az összeg. A kártérítési igény benyújtása 3 percet vesz igénybe, és utána már csak rajtunk múlik minden. Velünk szó szerint egy szempillantás alatt átrepülheti a kártérítést!
Ezenkívül gyors és átlátható kommunikációt is ígérhetünk Önnek. Havonta több ezer utasnak segítünk, így a piacon a leggyorsabban tudjuk megoldani a kártérítési ügyeket.
Akkor elindíthatom Önöknél a folyamatot, ha már felvettem a kapcsolatot a légitársasággal?
Megteheti! Akkor is kapcsolatba léphet velünk, ha kártérítési igényét a légitársaság elutasította. Ebben az esetben kivizsgáljuk és megpróbálunk segíteni Önnek. Természetesen egyszerűbb, ha közvetlenül velünk veszi fel a kapcsolatot. Ha a légitársaság elutasítja a kárigényét, nem biztos, hogy fel tudjuk ajánlani, hogy megvásároljuk azt.
Mennyi időbe telik a kártérítés feldolgozása?
Az űrlap kitöltése körülbelül 3 percet vesz igénybe. Ezt követően haladéktalanul értékeljük az ügyét, és tájékoztatást küldünk a további teendőkről. Az egész folyamatot mi intézzük Ön helyett, Ön pedig csak várja, hogy a pénzt jóváírják a számláján.
Milyen valutában kapom meg a kártérítést?
A kártérítést euróban fogjuk kiküldeni Önnek.