Kérdések és válaszok

Leggyakrabban feltett kérdések

Kérdése van? Itt megtalálhatja rá a választ.
Hogyan működik a Refundio?
A Refundio segít az utazóknak kompenzációt szerezni a repülési zavarokért. Egyszerű űrlapot kell kitölteni, majd mi ellenőrizzük, hogy jogos-e a kompenzáció igénylése. Ha meg vagyunk győződve róla, küldünk Önnek egy kötelezettségmentes ajánlatot a jogok megvásárlására, majd átutaljuk az összeget az Ön bankszámlájára.
Miért fizetjük ki előre a kompenzációt?
A várakozás a repülőtéren önmagában is fárasztó, miért kellene még várnia a kompenzáció rendezésére is? Ha úgy véljük, jogos a kompenzációs igénye, egyszerűen előre kifizetjük Önnek a kompenzációt. Így Önnek semmire sem kell várnia, és mi mindent a saját nevünkben intézünk. Ha sikerül kártérítést kapnunk a légitársaságtól, a mi jutalmunk az általunk előre kifizetett összeg és a légitársaságtól kapott összeg közötti különbség. Tehát Önnek semmilyen költsége nincs.
Tényleg ingyenes az igény ellenőrzése?
Igen, az űrlap kitöltése és a kompenzáció iránti kérelem benyújtása teljesen ingyenes. Csapatunk mindent értékel, és amennyiben úgy véljük, jogos a kompenzációs igény, küldünk Önnek egy kötelezettségmentes ajánlatot.
Milyen pénzügyi és személyes kockázatot vállalok?
Egyiket sem. Minden költség a mi terhünkre van, függetlenül attól, hogy az ügyben veszítünk-e vagy sikerül-e kártérítést szerezni Önnek.
Milyen ajánlatokkal rendelkezünk?
A repülés kiértékelése után mindig két ajánlatot küldünk. A kártérítést mindig előre fizetjük ki, és az ajánlat mindig egyéni módon kerül meghatározásra az ügy kockázatosságának figyelembevételével. Ebben az esetben vállaljuk az összes kockázatot egy sikeres bírósági eljárás esetén is.

Más cégekkel ellentétben az ajánlat mindig végleges. Nem számít, hogy sikerül-e bíróságon kívüli egyezségre jutnunk a légitársasággal, és hónapok vagy évekig tartó bírósági eljárásban kell-e vitatnunk az ügyet. Nincsenek további díjak. Emellett az az összeg, amit kifizetünk Önnek, megmarad még akkor is, ha nem nyerjük meg az ügyet.

A második ajánlat a légitársaságtól beszedett standard kártérítési összeg. Ebben az esetben jutalékunk 35%. Az összes költség már benne van, így ha sikerül kártérítést szereznünk, mindig elküldjük Önnek a kifizetett kártérítés 65%-át (400 EUR esetén 260 EUR, és 600 EUR esetén 390 EUR).
Mit jelent a versenytárs ajánlatának kiegyenlítése?
Ha más légitársaság magasabb kártérítést ajánl Önnek a meghiúsult repülése miatt, csak írjon nekünk, és mi kiegyenlítjük azt. Az ajánlat kiegyenlítése mindig egyéni, beleértve annak értékelését is, hogy a versenytárs ajánlata releváns és általánosan hozzáférhető-e, stb.
Ha küldünk Önnek egy ajánlatot, kötelező elfogadnia?
Nem szükséges. Az ajánlat teljesen kötelezettségmentes. Ha úgy gondolja, hogy nem felel meg Önnek, természetesen elutasíthatja, és a kártérítést saját úton is megoldhatja.
Mi történik, ha nem sikerül megnyernünk a légitársasággal szembeni perünket? Vissza fogják követelni a pénzt?
Nem. Az összeg mindig Önnél marad, függetlenül attól, hogy a légitársasággal folytatott vitánk bárhogy alakul. Ellenkező esetben az egésznek nem lenne értelme :)
Miért érdemes a szolgáltatásunkat választani?
Az indokok számosak, de a legfontosabb az, hogy előre kifizetjük a kártérítést. Így nincs szükség hónapokig tartó várakozásra, a pénzt 48 órán belül megkapja. Az igény benyújtása mindössze 5 percet vesz igénybe, és utána már minden a mi felelősségünk.

Emellett ígérhetjük Önnek gyors és átlátható kommunikációt.
Akkor is felvehetem Önnel a kapcsolatot, ha már felvettem a kapcsolatot a légitársasággal?
Igen, természetesen. Sőt, felveheti velünk a kapcsolatot akkor is, ha a légitársaság már elutasította a kártérítési igényét. Ebben az esetben mindent áttekintünk és megpróbálunk segíteni. Természetesen egyszerűbb közvetlenül minket megkeresni. Lehetséges ugyanis, hogy ha a légitársaság elutasítja az igényt, akkor már nem tudunk Önnek ajánlatot tenni a jogai felvásárlására.
Mennyi időbe telik a kártérítés feldolgozása?
Az űrlap kitöltése nálunk kb. 5 percet vesz igénybe. Ezután 48 órán belül értékeljük a beadványát és további információkat küldünk a folyamatról. Ha úgy véljük, jogos a kártérítési igény, akkor ajánlatot küldünk a jogai felvásárlására. Ha elfogadja, a kifizetést 2 napon belül teljesítjük a szükséges dokumentumok kitöltése és visszaküldése után.
Milyen valutában kapom meg a kártérítést?
A kártérítést euróban fogjuk kiküldeni Önnek.

További kérdései vannak?

Nem találja a választ, amit keres? Írjon nekünk.